FLORIAN DEBU







"De ce, de ce??
spune-mi, de ma mai iubesti
spune-mi, ce departe esti
spune-mi, ti-am ramas in gand
spune-mi, stai in prag plangand
de ce de ce
de ce nu esti langa mine
de ce, de ce?
mi-e atat de dor de tine
de ce, de ce?
sunt mereu cu tine-n gand
de ce, de ce?
ma trezesc din somn plangand
de ce...
poate va veni o zi
poate, ne vom desparti
poate, am gresit ceva
poate, nu e vina mea
de ce de ce
de ce nu esti langa mine
de ce, de ce?
mi-e atat de dor de tine
de ce, de ce?
sunt mereu cu tine-n gand
de ce,de ce?
ma trezesc din vis plangand
de ce...
de ce de ce
de ce nu esti langa mine
de ce,
de ce? mi-e atat de dor de tine
de ce, de ce?
sunt mereu cu tine-n gand
de ce, de ce?
ma trezesc din vis plangand
de ce..."

Florian Debu

Sa tot fie 2 ani de cand ,invitat fiind intr-o emisiune radiofonica realizata de Anca Carciumaru, am avut ocazia sa ascult o "voce nepamanteana"..asa am caracterizat-o atunci...o voce ce plutea in imaginar invitand la nostalgie.
Aveam sa am ,tot atunci,surpriza sa pot dialoga chiar in direct cu apartinatorul acestei voci deosebite, cu Florian Debu .
Sa spun cateva cuvinte despre Florian...ce as putea spune?...Doar ascultandu-i cantecele e mai mult decat de ajuns sa il cunosti.Prin cantecele sale ii poti pipai sufletul.Odata cu el poti retrai scene din propria-ti viata sau poti cunoaste noi orizonturi de trairi.
In cantecele ce ii poarta amprenta lumina are culoare si iubirea capata sensuri nebanuite.
Nu il cautati prea mult pentru ca e de ajuns sa tastati pe "tata Google" .. "Buna seara iubito" , "De ce?"... "Dorul de tine"...si il veti descoperi negresit.
De la prima intalnire virtuala cu Florian Debu am un nou prieten..nu,nu un prieten asa cum ne imaginam traducerea cuvantului ..ci un prieten de suflet.
Sa ne traiesti Florian in sanatate ! Sa ai parte de linistea mult cautata si dorita !
Radio Sufletel este casa in care mereu ti se va spune BUN VENIT cu bratele deschise !

Comentarii

  1. Mi a placut nespus de cand am ascultat, anul trecut " Dragoste târzie" o melodie atât de frumoasă cum nu am auzit din tinerețe...versurile poetului au avut melodia perfecta...am reascultat o si o fac deseori are tot ce trebuie, adică, e de acolo, din vers si stare...e o dulceată a glasului, o emotie ascunsa in luciditatea impusă a maturului, desigur, care spune tot ce cuvintele neagă...totul se intoarce, prin melodie, la inimă, negarea devine chemare, chiar daca, neimplinită...splendida melodie... le voi asculta si pe celelalte, m am abonat la canalul cu numele sau, dar vad ca apare pe alte canale...am sa ascult tot...clar, sunt admiratoare! Va felicit, Florian Debu

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!