MOSTENITORI - Berindan Horatiu




Ma numesc Berindan Horatiu si sunt nascut pe data de 28 ianuarie 1995. Prietenii mei ma descriu ambitios si calculat. Eu am inceput cu dragostea pentru folclor inca de mic facand parte 4 ani din ansamblul de dansuri populare Doina al Palatului Copiilor din Cluj-Napoca.









Cu muzica am inceput undeva pe la 11 ani dar nu cantand muzica populara ci cantand in strana bisericii din cartier. Muzica populara mi-a placut inca de mic dar atunci ma rezumam doar la verbul ,, a asculta ‘’ nestiind ca am calitati de a si canta.
Am stiut de Clubul Vedetelor de ceva vreme dar pe atunci era doar o sectie si aceea de muzica usoara. Cu timpul s-a infiintat si sectia de muzica popular unde s-a intamplat sa ajung si eu.
La Clubul Vedetelor am gasit un colectiv foarte prietenos si foarte serios. Pentru domnul Alexandru Filip am numai cuvinte de lauda si de asemenea doamnei Lucia Potra caruia ii port un deosebit respect.
De curand am fost admis la Seminarul Teologic Ortodox din Cluj-Napoca cu o medie la examenele de admitere de 9,80 .
Viitorul sper sa sune bine, as vrea sa ma vad pe marile scene ale Romaniei si nu numai, cantand muzica populara autentica de calitate.
Ei bine cam atat despre mine daca vreti sa stiti mai multe ma gasiti la id-ul meu de mess io_mis_hora07 !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!