Teatru radiofonic la Radio Sufletel


Intr-o seara , tarziu in noapte ascultand acest post de radio, atat de drag noua, am fost foarte surprinsa cand la un moment dat am auzit vocea moderatorului care anunta…teatrul radiofonic.
Recunosc ca nu am mai ascultat de cand eram mica, Doamne, acum imi dau seama ce dor imi era.Inainte de 1989 se difuza luni seara dupa ora 20 cand dupa un gong prelung o voce placuta barbateasca anunta : Teatrul radiofonic! Nu stiam ce piesa v-a urma… stateam pe intuneric cu ochii inchisi si asteptam cu sufletul la gura sa inceapa…
Teatrul radiofonic era prietenul meu cel mai bun..,venea seara alaturi de mine…nici macar nu batea la usa… se furisa…iar in cateva clipe casa se umplea cu personaje….
Exact aceeasi emotie simt si acum cand ascult la Radio Sufletel teatrul radiofonic.

Eugenia Suciu / Tg. Mures

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!