Stefan Ambrozie la Radio Sufletel

25.12.2010 > Stefan Ambrozie la Radio Sufletel <



"Fie ca ziua de astazi sa fie cea mai fericita zi din viata voastra si fie ca ziua de maine sa fie si mai fericita decat ziua de astazi si fie ca toate zilele ce vor urma sa va fie blande, linistite,indestulate si pline de bucurii !!!!!
VA IMBRATISEZ PE TOTI SI TOATE!!!!!!!!!!"

STEFAN AMBROZIE
Stefan Ambrozie nascut in satul Tamaoani, comuna Frumusita, pe malul drept al Prutului in judetul Galati, iarna.
A absolvit liceul Pedagogic si Scoala Populara de Arta cu regretatii profesori Alexa si Lupascu, a lucrat in cele mai diferite si neasteptate domenii, comert, industrie, arta - dirijor ansamblu regionalei CFR, electrician, barman, administrator al Casei de Cultura CFR.
A cantat in spectacole, in restaurante, la nunti si in show-uri radio-tv.
Este principalul compozitor si interpret al grupului Nazdravanii cu peste 200 de compozitii.
Peste 60% din cei care utilizeaza claviaturi inteligente din Romania folosesc stiluri si aranjamente proprii sau care sunt derivate din conceptul propriu (copyright din 1998).
Dupa 1998 manager al studioului Artistic Zone.
1998-1999 a conceput un program cu stiluri romanesti pentru firma de instrumente muzicale Roland, in cadrul unui program pentru Europa de Est.
In prezent - om bun.


http://blake.prohosting.com/nzd/ambrozie.htm

Se intampla sa iti doresti ceva ,sa planifici minutios ..sa iti faci planuri de bataie ,sa iti pui in functiune toate rotitele pentru a realiza ceva ..si sa iasa un fiasco .Se intampla insa (probabil deloc intamplator ) sa se intample ceva asa... pur si simplu si sa ai parte de ce nici nu iti trece prin cap ...
Uite asa s-a intamplat si acum .
Imi amintesc de vremeri trecute ..sa tot fie vo 20..25 de ani, daca nu si mai mult , cand ascultam muzica "nazdravanilor" din Galati. Aveam un casetofon ce torcea saracul 24 din 24 mancand casete dupa casete...Nici nu mai stiu cine si cand mi-a daruit prima caseta audio cu muzica semnata "Nazdravanii" din Galati .
Nu cred sa fi fost petrecere ( nunta,botez sau alte ocazii )pe aici, la care sa nu se cante muzica lor.
Timpul trece nemilos si asa cum aduce atatea lucruri noi ,asa si lasa multe in urma .
Cine si ce ar fi putut sa imi spuna ca azi voi avea atatea emotii intalnind un om , un galatean care sa imi trezeasca atatea amintiri ramase undeva intr-o camaruta a sufletului.
Imi este foarte greu sa imi adun cuvintele potrivite.
Am fost azi, pentru 2 ore onorat sa fiu gazda lui Stefan Ambrozie .Uh Doamne ce emotii am avut.Sigur am facut multe stangacii.
Nu e foarte mult timp de cand am cunoscut un galatean,un bun roman trecut prin multe cu care am stat mereu cu placere la "un net de vorba". Fani Simion ,recent ascultator al Radio Sufletel este "vinovatul" acestui minunat dar de Craciun .Prieten vechi si bun cu Stefan Ambrozie .
Cine este de fapt Stefan Ambrozie ?
Un om de omodestie, simplitate si de o normalitate atat de evidenta incat te aduce repede cu picioarele pe pamant ,constientizand ca artistii sunt si ei tot oameni precum fiecare dintre noi .
Insa...
"Sunt oameni care au ceva de spus si oameni care doar vorbesc" ( asa cum spune chiar Stefan Ambrozie )
El a avut cu adevarat ceva de spus si a facut-o bine.
Si apropo...inca mai are foarte multe de spus !
Pret de 2 ore s-au depanat amintiri despre inceputuri, despre multe aspecte ale folclorului,ale muzicii in general ,ale actului artistic dar si ale vietii de ieri si de azi.
Iti doresc Stefan Ambrozie sanatate ! Iti mai doresc putere sa poti da viata acelor sperante ce isi asteapta randul sa iasa la lumina !
Nu am sa iti doresc pace in suflet pentru ca ai..am simtit acest lucru din vorba si privire. Dumnezeu a asezat in al tau suflet comori pe care ai stiut sa le gestionezi frumos !
La multi ani Stefan Simion !
La multi ani Stefan Ambrozie !


Eugen Emeric / Radio Sufletel


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!