TU POTI !!! - Tudor Alexandra-Mihaela are nevoie de tine !!!

Circula pe messenger si prin intermediul mailului ,si pe diferite siteuri un anunt umanitar care de piatra sa fii sa nu ii dai o minima atentie.Iata-l : "NU TRECE PESTE FARA SA CITESTI TE ROG! Te rog.... din suflet, da si tu sfoara în tara dupa grupa AB pozitiv...Daca cineva e dispus sa doneze sânge...pentru o fetita cu aplazie medulara ... Este la spitalul Fundeni (Bucuresti) , sectia de Pediatrie , are 11 ani , se numeste Tudor Alexandra Mihaela si pâna la operatie face transfuzii zilnice. Altfel moare. Macar da mai departe!!! Nu-i greu!!! Multumesc! Sufar cind primesc astfel de mesaje pt ca nu pot fi de ajutor , poate puteti fi voi , prietenii mei , va roaga d-na Lidia ! ps: .Pe al meu l-as da tot daca as sti ca e de folos cuiva ! DOAMNE AJUTA!! (un simplu forward ajuta o viata de ingeras ..."

Asa l-am primit si eu si mi-am amintit de acest caz .Stiam ca e foarte vechi si de aceea, posibilitatea ca cineva sa se foloseasca de acest caz pentru a se imbogati nemeritat m-a facut sa iau imediat legatura cu cei care se ocupa indeaproape de tanara copila. Printre persoanele cu care am vorbit se afla si tatal Alexandrei Tudor Gheorghe care mi-a spus ca operatia s-a efectuat in vara si ca de atunci organismul fetei poate produce singur sangele necesar vietii .

Problema cea mare a fost rezolvata,asa este insa operatia care a costat peste 5 miliarde lei a secatuit familia ,cu tot sprijinul primit atat de ;a autoritati cat si din donatii. Alexandra inca mai este acolo,in Italia sub tratament si pana la vindecare ea si familia ei au in continuare nevoie de sprijinul nostru . Radio Sufletel va face tot posibilul pentru ca acest copil si familia lui sa poata zambi din nou .

Pentru donatii conturile aflate deschise sunt : pentru lei : RO 47 MIRO 0000651160850201 deschis pe numele Tudor Alexandra-Mihaela ; iar pentru euro : RO 13 MIRO 0000650650243104 deschis pe numele tatalui sau Tudor Gheorghe .Ambele conturi sunt deschise la PRO CREDIT BANK - Ramnicu Valcea .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!