Rugăciune





De ce nu vrei ca să mă faci Tu, Doamne,

Fără pantofi, cravată, fără haine,

Fără nădragi, sau cu, dar fără craci,

S-arăt cel mai sărac dintre săraci ?!



Şi să m-arunci ca pe-un nimic, Părinte,

Acolo unde iadu-i mai fierbinte,

Pe-o plajă, pe-undeva prin Caraibe,

Pierdut s-ajung prin fumul de Cohibe ;



Mulatelor să nu le dai răgaz,

În nopţi, gol să mă frigă, fără gaz,

Iar zilele, din zori în madrugade,

În rom, pe rând, mă fiarbă şi-n lambade ;



Înfometat de-oi fi, să râzi de mine

Căt poţi de mult şi cât poţi Tu de bine,

Negritele, să-mi dea din coconate

Să muşc şi să la sug pe săturate,



Şi pedepsit, când ars voi fi de soare,

Cu-n deget, doar, un brânci să-mi dai în mare,

Iar de-oi răgni de sete, cu durere,

Tu, apa mării...fă-o toată bere.



Valeriu Cercel

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!