Anunţ UMANITAR

Să-l ajutăm pe Laurenţiu să meargă!




Mă numesc TUDOSE ION LAURENŢIU domiciliat în Comuna MĂGURENI, Str. DIMULESTI, Nr. 327 Judeţul PRAHOVA.

Sunt o persoană cu dizabilităţi locomotorii în vârsta de 31 de ani condamnat să-mi petrec tot timpul într-un fotoliu rulant. În urma cu 7 ani am suferit un tragic accident de muncă rupându-mi coloana vertebrală, rămânând paralizat de la brâu în jos.

Diagnosticul a fost unul foarte crunt pus de medici: TRAUMATISM VERTEBRO MĂDULAR TORACAL: FRACTURĂ TASARE DE CORP T4 CU FENOMENE DE COMPRESIUNE MEDULARĂ OPERAT.

După operaţie un an de zile am stat numai prin spitale şi centre de recuperare apoi 5 ani am stat cu chirie în apropiere de un centru de recuperare ambulatoriu pentru a putea merge cu căruciorul la tratamentul de recuperare.

Din vara anului trecut nu am mai avut posibilitatea financiară să plătesc chiria şi tratamentul de recuperare şi am fost nevoit să mă mut la casa părintească care este afectată de o alunecare de teren.

Apelez la dumneavoastră cu speranţa că cei cu o situaţie financiară mai bună mă pot ajuta să-mi continui tratamentul de recuperare. Ar fi păcat ca după 7 ani de luptă cu viaţa să mă opresc aici din lipsa banilor.

VĂ MULTUMESC!

TUDOSE ION LAURENŢIU

Cont.Iban:RO51RNCB0208010006810005(EURO)

Cont.Iban:RO78RNCB0208010006810004(LEI)

Conturile sunt deschise la BCR sucursala CAMPINA pe numele TUDOSE ION LAURENTIU

TELEFON 0721165713 0734825922 ID tudoselaurentiu78@yahoo.com


http://www.actualitateaprahoveana.ro/edi%C5%A3ia-electronic%C4%83/actual/Anun%C5%A3-UMANITAR-S%C4%83-l-ajut%C4%83m-pe-Lauren%C5%A3iu-s%C4%83-mearg%C4%83

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!