CIPRIAN PETROAIE




   
 

   M-am nascut in data de 4 aprilie 1994 intr-un oras minunat, Gura Humorului. Sunt din satul Dragoiesti, comuna Dragoiesti, judetul Suceava si ma mandresc cu acest lucru pentru ca e un loc pitoresc unde am copilarit. Am pasit in scoala in anul 2001 la Scoala Generala din Dragoiesti unde am studiat cele 4 clase primare, apoi am urmat gimnaziul la Scoala Generala Nr.2 ,,Petru Comarnescu" Gura Humorului, iar acum sunt elev in anul trei la Colegiul National ,,Petru Rares"' Suceava .
   De mic copil am crescut intr-un spirit calduros, artistic pe care mi l-a oferit mama mea, Doina Petroaie, ea fiind persoana care mi-a deschis drumul artistic prin talentul mostenit de la ea, ii multumesc! Primii pasi in arta muzicala, folclorica, i-am facut la Ansamblul ,,Balada'' Bucuvinei, unde, impreuna cu cei din ansamblu sub indrumarea maestrului George Sarbu am pasit pentru prima oara pe o scena. 


   Apoi am facut alaturi de domnul Trifan Leanca si Orchestra Ansamblului artistic profesionist ,,Ciprian Porumbescu” Suceava primele mele melodii : Cat parintii-s langa mine (hora lenta) si Vino mandra sus la stana (ciobanas) ; pe care le-am cantat la diferite spectacole. Primul pas pe o scena alaturi de orchestra a fost in data de 1 martie 2011 cand am cantat la un spectacol dedicat mamelor, intitulat ,,Azi cant pentru tine mama''. Primul festival la care am participat este, Festivalul International ,,armonia” , unde am castigat premiul special al juriului, prin interpretarea doinei ,,Canta cucu in varf de munte ”, doina culeasa din Ilisesti. Cu ajutorul bunului Dumnezeu si cu multa munca voi incepe perfectionarea mea si imi voi incerca talentul la diferite concursuri de folclor.                Multumesc lui Dumnezeu pentru parintii care sunt alaturi de mine si ma sprijina.

   Premii castigate : Premiul special - Festivalul international ,,Armonia" Cluj - Napoca 2011 Premiul II - Festivalul cantecului popular ,,Mina Paslaru - Maria Surpat" Sadova 2011 Repertoriu personal : Doine : ,, Foaie vergi bribanoc ” si ,, Canta cucu in varf de munte ” Piese cu acompaniament: ,,Cat parintii-s langa mine ” ,,Hora de la Bucovina” ,,Vina mandra sus la stana” ,,Sa jucam cu voie buna” ,,Cate doruri omul are”-duet cu Doina Petroaie .





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!