Daca ar fi trait ar fi implinit 60 de ani ...Dumnezeu sa ii odihneasca sufletul zbuciumat !

Link

TITIANA MIHALI !DRUMU-I LUNG....... PE EL, S-A DUS!

Vezi mai multe video din muzica


Ieri, MAMA mea ,daca ar fi trait .ar fi implinit 60 de ani de existenta,dar....nu a fost sa fie asa...A plecat dintre noi acum 20 ani...20 de ani in care din ce in ce,mai mult si din ce in ce mai mult si mai mult si mai mult si mai mult si mai mult ,pt ca as putea sa repet asta la nesfarsit,ii simt lipsa.Am avut miliarde de momente in viata pe care as fi dorit sa le impart cu ea,bune si rele.Momente in care as fi dorit sa fie langa mine pt un sfat sincer ,fara fatarnicii,pt a ma tine in brate cand sufeream ,cand eram racita pt a ma certa cand fac cate o prostie...pt a-mi vedea copilul pt a se bucura de el pt a fi cu noi la nuntile noastre(a mea si a fratelui meu)Aveam 14 ani cand am pierdut-o nu am realizat atat de mult ,cum realizez acum,de cand sunt mama...greu a fost intotdeauna,dar acum e din ce in ce mai greu si mai greu si mai greu...Imi amintesc cum stateam si eu si fratele meu si o analizam cand se machia,cand se aranja....Daca era nevoie stateam pe langa ea ,numai sa o privim,chiar si o ora fara sa ne trebuiasca nimic altceva!Era pt cei din jur ,DOAMNA TITIANA MIHALI,dar pt noi era MAMI,o femeie frumoasa,plina de viata,buna si foarte buna,cu mai multe bune decat rele(cei care au cunoscut-o ,ma inteleg)dar...nu a fost sa fie...nu ne-au ramas decat pozele,inregistrarile si amintirile din mintea noastra,care nu vor disparea NICIODATA!!!IUBITI-VA MAMELE CAT LA AVETI CA E FOARTE RAU FARA ELE!!!!!!!!!!!!!!!!!NOUA NU NE-A RAMAS DECAT SA SA VEDEM INREGISTRARILE SAU SA O VISAM ,PT A-I MAI VEDEA ZAMBETUL!TE IUBIM MAMI!

AURA BUTNARU


Daca ar fi trait poate azi v-ar fi cantat acest cantec !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!