Vine mamasica cu cele sfinte

PILDA CELOR POFTITI LA CINA INTR-O LUME A PRETEXTELOR. Predicile IPS Bartolomeu Anania 

Iar El i-a zis: Un om oarecare a făcut cină mare şi a chemat pe mulţi; Şi a trimis la ceasul cinei pe sluga sa ca să spună celor chemaţi: Veniţi, că iată toate sunt gata. Şi au început unul câte unul, să-şi ceară iertare. Cel dintâi i-a zis: Ţarină am cumpărat şi am nevoie să ies ca s-o văd; te rog iartă-mă. Şi altul a zis: Cinci perechi de boi am cumpărat şi mă duc să-i încerc; te rog iartă-mă. Al treilea a zis: Femeie mi-am luat şi de aceea nu pot veni. Şi întorcându-se, sluga a spus stăpânului său acestea. Atunci, mâniindu-se, stăpânul casei a zis: Ieşi îndată în pieţele şi uliţele cetăţii, şi pe săraci, şi pe neputincioşi, şi pe orbi, şi pe şchiopi adu-i aici. Şi a zis sluga: Doamne, s-a făcut precum ai poruncit şi tot mai este loc. Şi a zis stăpânul către slugă: Ieşi la drumuri şi la garduri şi sileşte să intre, ca să mi se umple casa, Căci zic vouă: Nici unul din bărbaţii aceia care au fost chemaţi nu va gusta din cina mea. (Lc. 14,16-24)

Comentarii

  1. Despre haina de nunta

    Ce inseamna haina de nunta? Ce inseamna haina de nunta pentru noi, care venim la biserica? Pe unii ii vedem ca se imbraca mai frumos. Altii nu se imbraca frumos pentru ca nu au haine sau nu au tragerea de inima pentru vesmintele exterioare. Dar toti trebuie sa ne imbracam in haina slavirii lui Dumnezeu. Toti trebuie sa ne imbracam in haina pocaintei, sa punem peste sufletul nostru un vesmant curat, alb, care reprezinta purificarea sufletului nostru prin rugaciune pentru venirea la biserica.

    Cand vii la biserica nu-i ca la serviciu, nu este ca la restaurant. Cand vii la biserica te pregatesti sufleteste cu o zi inainte sau chiar cu o saptamana inainte. Spui: „Duminica viitoare mergem la biserica”. Se intampla ceva in suflet, un tremur, sufletul capata alta vibratie decat cea din lumea de toate zilele. In fiecare zi te duci la serviciu si esti satul de el, dar trebuie sa muncesti ca sa-ti castigi viata ta si a copiilor tai. (…)

    La biserica vii sa-ti indulcesti privirile spirituale. Aici vezi biserica plina de Sfinti, ei sunt prietenii nostri. Toti acesti Sfinti pe care-i vedeti zugraviti sunt prietenii mei si ai dumneavoastra. Ei se roaga cu noi, ii chemam in ajutor si ei ne raspund. Noi spunem: „Rugati-va pentru noi!” si ei se roaga pentru noi. Daca te cheama Vasile, spui: „Sfinte Vasile, roaga-te pentru mine pacatosul!”. Si el se roaga pentru tine. Aici venim cu alta vibratie sufleteasca. Iesim din dimensiunea umana si intram intr-o dimensiune cereasca. Aici luam contact cu adevaratul Imparat.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!