ADRIAN SARMASAN LA RADIO SUFLETEL



Nici nu mai stiu cat timp e de cand am cerut prietenie pe Facebook lui Adrian Sarmasan.Nici nu credeam ca va fi acceptata cererea mea. Am incercat totusi pentru ca muzica sa, versurile sale ma intinereau ori de cate ori le ascultam . L-am considerat mereu pe Adrian menestrelul sufletului ... al meu.. al celor care gandesc si simt ca mine.
   Cei care ma stiu.. cunosc faptul ca atunci cand am nevoie de relaxare caut cu mare placere muzica folk. Asa se face ca am vizitat ( nu atat de des pe cat mi-as dori ) profilul  multora din cei care au adus muzica folk pe valul cel bun.
  Afland de iminenta lansare a noului album semnat Adrian Sarmasan mi-am luat inima in dinti si l-am abordat. Raspunsul sau ,ce nu s-a lasat asteptat ,ma impresionat prin simplitatea cuvintelor si respectul ... placerea de a dialoga .Clar .. nu e un om cu fite si daca e artist.. nu e artistul afiselor ci al sufletelor..este exact asa cum mi-l imaginasem eu ! 
 Multumesc Adrian ! 
 A trecut doar o ora de cand am primit de la Adrian Sarmasan plicul cu cele doua albume "Visez de-nnebunesc" si "Oare" . Impreuna cu albumele Adrian a trimis si Volumul sau de versuri "Daca vrei" .
Calitatea celor doua albume cat si a volumului  de versuri este de exceptie ! Face cinste cantecelor minunate ce sunt incluse . 
 Asadar , un dar de suflet pentru suflet !




   Daca ascultam de primul impuls v-as fi invitat in aceasta seara sa ascultam impreuna cantecele lui Adrian Sarmasan ... cantece care pe mine m-au captivat , subjugat...incantat...  Din respect fata de Dv si de Adrian va rog sa imi acordati putin ragaz pentru a stabili o emisiune ( ce va fi anuntata din timp ) in care sa avem bucuria de a-l avea alaturi de noi si pe autorul frumoaselor emotii . .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!