L O R A

 
" Intr-o zi am sa scot o carte despre rahatul care se intampla in industria muzicala, despre lasitatea si sacrificiile mele si ale colegilor de breasla si despre toata nedreptatea pe care trebuie s-o toleram pentru cateva difuzari pe radio. Despre cumetriile si interdictiile de care ne lovim, despre cat de plina de " interlopi" e de fapt aceasta mica "familie" din Romania, despre dj-ii care apar peste noapte si fac o gramada de bani din naivitatea celor care cred ca ei chiar fac ceva la butoanele alea cand, defapt, cumpara piese compuse de altii de care voi habar n-aveti, acompaniati de cate o voce despre care nu veti mai auzi nimic daca ridica vreodata vreo pretentie, despre cat de mult gresim toti cu " micile atentii" si ne prefacem ca suntem prieteni cu "dracu" pentru un locusor in top 100. Despre falsele "research-uri" de la anumite posturi de radio si ti se spune ca piesa "nu are rezultate bune" si "oamenilor nu le place" cand cel mai bun research e cel facut de pe scena cand lumea canta fiecare cuvintel. Despre faptul ca eu nu am voie sa cant in romaneste daca mai vreau sa intru pe anumite frecvente, despre visele pe care mi le tarai in speranta ca cineva ma va iubi si aprecia pentru talentul meu. Am obosit sa intorc capul in cealalta parte si sa ma fac ca nu vad si nu aud. Daca nu va vorbi nimeni, nici un om talentat si cuminte nu va avea loc in acest bordel numit "Industria Muzicala Romaneasca". Craciun Fericit si sa ni se dea la toti dupa suflet! ♥ "
( ... )

" Mi-am amintit de un om pe care il chema Iisus si mi-am amintit ca de Craciun nu este vorba doar despre Mos Craciun si cadouri. E o sarbatoare religioasa. S-a nascut un Om pe care il sarbatorim de 2011 ani si El a venit cu un mesaj. Si in mesaj nu ni se spune sa fim lasi si ipocriti si sa ne facem frate cu dracu sa trecem puntea. Sunt oameni care considera aceasta manifestare a mea o dovada de slabiciune :) in acceptiunea lor, daca stau cuminte si-i las pe unii sa ma calce cat au ei chef, sunt puternica :)) Si ca asta e cheia succesului :)) Cine v-a invatat oare pe voi asa ceva? Va spun eu cine. Cei care vor sa va tina mici si speriati :) Dumnezeu nu mi-a dat viata asta sa ma fac frate cu dracu. Eu ma fac frate cu oamenii puternici si corecti cu cei care lupta si sprijina talente cu cei care mint pe mincinosi si fura de la hoti si astea sa fie cele mai mari pacate. :). Cine se regaseste, sa-si faca prezenta :) "
http://facebook.com/LoraPetrescu

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!