UN DESTIN INCHINAT FOLCLORULUI _ CATALIN BARBULESCU



CATALIN BARBULESCU
, interpret de muzica populara autentica romaneasca , solist vocal si angajat al Ansamblului Profesionist "Doina Oltului"- Slatina .
Activez in acest Ansamblu , de aproape 20 ani , sunt originar din Caracal , iar actualmente locuiesc in Mun . Craiova , alaturi de sotia mea .
Studiile liceale si Scoala Populara de Arta , le-am absolvit in Mun . Craiova , unde de altfel , acum sunt si student in ultimul an universitar , la Facultatea de Muzica ( sectiunea - pedagogie muzicala ) . In aceasta vara , urmeaza sa-mi sustin examenul de licenta , dupa care, desigur , voi urma si studiile postuniversitare .



Sunt un om , care iubeste , apreciaza si se daruieste total muzicii populare , aceasta pasiune a mea , datand din copilarie ( de pe plaiurile vechiului Romanati ) , acolo unde mi-a fost insuflata pasiunea muzicala de catre parintii mei ( mai exact de catre mama mea , care si dansa a divinizat muzica populara ) . Eu , fiind mezinul familiei , eram mult mai apropiat de mama si respectiv , protejatul tuturor membrilor familiei din care provin .

Meseria pe care mi-am ales-o si anume aceea de solist profesionist de muzica populara , va ocupa un rol primordial in viata mea .
Privesc si tratez cu foarte mare seriozitate , cariera mea artistica si profesionala, deoarece constientizez ca, aici si numai aici , in acest perimetru de activitate , ma regasesc ca si om in societate , dorind din tot sufletul meu , sa las ceva in urma existentei mele ca si artist al Romaniei . De fiecare data spun cu mandrie , faptul ca sunt roman , chiar si atunci cand ajung in America ( acolo unde traieste sora sotiei mele ) si incerc sa promovez oriunde si orcand folclorul autentic romanesc , atunci cand plec in turnee si in spectacolele pe care le-m sustinut si pe care urmeaza sa le sustin .




Ma mandresc cu Ansamblul in cadrul caruia activez ca si angajat profesionist , deoarece sunt coleg cu artisti de valoare nationala si nu numai ( d-na Maria Olteanu , Maria Ghinea , Constantin Magureanu , Neta Soare , Gabriel Zavoianu , Victorita Cica , Costinel Alexandrescu - care este si directorul Ansamblului , Sorina Dinu , Dorina Mete ) si multi altii , alaturi de trupa de dansatori profesionisti , care sunt coregrafiati de d-na Dana Mandroc .

In finalul acestei mici descrieri , in ceea ce priveste persoana mea, mi-ar placea sa fiu inteles de catre ascultatorii radioului , in care dv. va desfasurati activitatea profesionala , sa fiu inteles si perceput , ca fiind un artist care daruieste din sufletul lui , o mica parte din pasiunea care se defineste pe scurt, muzica populara romaneasca autentica .




Pun mare accent pe exprimarea - muzica populara romaneasca , deoarece este pacat sa se piarda una din marile valori , pe care le mai are inca , tara noastra si anume folclorul romanesc , pe care suntem datori sa-l promovam pe mai departe !

Cu multa stima , ptr. ascultatorii dumneavoastra , CATALIN BARBULESCU .


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!