NOI SUNTEM ...



NOI SUNTEM copii care ne bucuram de cel mai neinsemnat cadou(de exemplu o guma de mestecat sau o mina de pix),faceam colectii de diverse,colectii si schimburi de timbre(invatand in acest fel tot felul de lucruri interesante arta ,geografie ,istorie ect,valoarea lucrurilor).SUNTEM CEI CARE stiam ce inseamna un prieten adevarat ,nu doar pt ca e virtual, ci pt ca am trait zi de zi impreuna ,ne jucam,ne certam,ne impacam si o luam de la capat ca si cand nimic nu sa intamplat rau intre noi.

 SUNTEM acei copii ce se trezeau dimineata la 6 sa astepte un bus (care nu se stia niciodata cand vine si daca mai e loc),ca sa ne duca parintii la gradinita ,pt ca si ei trebuiau sa mearga la serviciu .  SUNTEM acei copiicare, cu cheia adeseori la gat,am avut o copilarie fericita ,pt ca parintii nostri,desi erau saraci,ne ofereau orice sa traim frumos ....
 NOI SUNTEM cei care atunci cand mamicile noastre faceau ceva bun,un check, o prajitura,zacusca sau gem ,ieseam afara si imparteam cu toti copii .
NOI CEI CARE ne regaseam in cantecele cantate adesea de formatiile N & D, A.S.I.A, Compact dar si in cantareti precum ,Laura Stoica , Madalina Manole, Catalin Crisan ...astazi ei raman doar o simpla amintire.
 NOI CEI CARE in anii 90 mai aveam un strop de respect pentru persoanele in varsta si un strop de iubire pentru lucrurile simple dar importante in viata noastra...iar acum toate lasa de dorit.
 NOI CEI CARE ne distram afara ne jucam tot felul de jocuri si stateam pana seara si radeam si povesteam si spuneam bancuri ...of ce ani frumosi ce ani de vis..
 NOI CEI CARE daca aveam rosu in gat ,albastrul de mentil era solutia si otetul pentru febra. 
 NOI CEI CARE stateam si ne jucam in fata blocului \"Sotronul\", \"Elasticul\", \"Ratele si vanatorii\", \"Leapsa\" pana ne strigau parintii noaptea de la balcon sa venim acasa...iar noi le raspundeam \"inca nu a rasarit Luna!\".
 NOI CEI CARE asteptam sa vina ora potrivita pentru a ne uita la desenele de 10 minute. 
 NOI CEI CARE nu aveam cluburi in care sa mergem. Dar ne strangeam pe la prieteni si dansam pana dimineata. Iar cand se iveau zorile ne urcam in primul troleibuz care ne ducam acasa , chiar si fara sa taxam bilet.. Suntem ultimii care au jucat “ratele si vanatorii”, “ de-a prinselea”, “de-a v-ati ascunselea”, “tara, tara vrem ostasi”, “hotii si vardistii”, am fort ultimii care au strigat “un, doi, trei, la perete stai”, ultimii care am folosit telefoanele cu fise, primii care am facut petrecieri video cand stateam zile intregi in casa sa ne uitam la “cichi cean”; am fost ultimii care au folosit casete audio si primii care le-am inlocuit cu cd-urile. Noi am purtat jeansi elastici, pantaloni evazati, geci de la turci, iar cine avea Lee sau Puma era lider de gasca. 
 Noi am fost ultimii soimi ai patriei si ultimii pionieri. Noi cei care am invatat poezii in romaneste si am cantat La Multi Ani si nu Happy Birthday la aniversari. Noi cei care primeam pentru prima data sarutul dulce al celui care te iubeste si credeai ca esti in ala noualea cer.
 NOI CEI CARE stateam cu prietenii pe ulitele satului pana in miezul noptii si ne bucuram de clipele copilariei.
 NOI CEI CARE trageam timizi cu ochiul la noile fuste mini ...
 NOI CEI CARE atunci cand eram pe litoral, cumparam rujuri si sapunuri mai bune de la straini .. 
 NOI CEI CARE ne duceam dimineata la scoala sau la munca cu ochii rosii de nesomn pentru ca toata noaptea statusem sa ne uitam la video..
 NOI CEI CARE eram radicali si hippies, purtam pantaloni evazati, saboti in picioare si părul lung...Ce vremuri ... 
ERAU ANII CEI MAI FRUMOSI


Cosmin Ursu

Comentarii

  1. Frumoase timpuri, nobila generatie.
    Am iubit-o atunci si am vazut-o cum se inalta.
    Astazi le privesc cu mare drag chipurile de adulti impliniti si ne bucuram ca am ramas prieteni.
    Eu, Doamna, ei, copiii mei de suflet !!
    Dupa ei au urmat si alte generatii, dar cu totul altfel ...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!