BUCURIA IUBIRII - Elena Buzatu

 
 Pe obraz, pe nas, pe umăr
Cad săruturi fără număr
Mi-a căzut şi-n palmă unul
În neştire închid pumnul.

Roi de fulgi uşori tot curg
Sufletu-mi e demiurg.
Un surâs de lună nouă
Se deschide-ncet prin roua
Diminetii-n zori de zi
Lacrimi mari de bucurii.

Desfac pumnu-ncetișor
O aromă vine-n zbor
Ciocolată şi cafea
De pe buze ca o nea
Mi-a umplut inima mea.

Sorb necataru-i nu m-opresc
Somnul fuge mă trezesc
Mii de raze strălucesc
Cade ploaia în rafale
În geam note muzicale.
Mi-s pleoapele grele
Sub albele-ţi săruturi
Fulgii iubirii rebele
Cad iute, rânduri, rânduri.

Îmi curge tot cerul, iubite
De stele în rouă topite.
Sufletu-mi e plin, el ştie,
Ce e iubirea pe vecie.

Mulţumită ţie! 
 
 Elena Buzatu
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!