Asteptand “primavera” ! - Eugen Emeric Chvala





    Privesc de la inaltimea restaurantului aflat in varful Turnului de Televiziune al Galatiului... orasul .Atat cat se poate vedea de aici .
Blocuri , case ,strazi , oameni... multi oameni ...
Ma intreb ,retoric, oare la ce gandesc ei , la ce spera  .. ?
Nu sunt  , nu am fost si nici nu voi fi altfel decat ei.Gandesc la fel ca ei , sper la fel ca si ei !
Grijile cotidiene ne ocupa ( din pacate ) o foarte mare parte din timp , atat constientul cat si subconstientul.
Grija zilei de maine , a capacitatii noastre de a depasi cat mai usor toate necesitatile .. ca este vorba de facturile curente din ce in ce mai covarsitoare  si pana la rezistenta noastra fizica de a trece peste “azi” pentru a-l lua in piept pe “maine” ...
Ce si-ar dori omul care locuieste in blocul .. la etajul ... la apartamentul ... sa il intrebe pe viitorul primar ?
Ce si-ar dori sa faca acesta pentru el ?
Cata incredere  mai are combinistul sau cel care vinde in piata, sau la market sau la chiosc sau ..  in toata cavalcade de promisiuni ale candidatilor spilcuiti cu zambete ?
Cati dintre ei vor vota ce isi doresc cu adevarat  in cunostinta de cauza si cati dintre ei vor vota oare , respectand acel “spirit de turma” foarte prezent in ultimii 20 de ani ? Hai sa zic 15..10..5... ? Uh !!!
Cred ca... sunt convins ca .. in toate acestea a lipsit foarte mult, nepermis de mult sinceritatea ! Sinceritatea fata de noi , fata de ei.. fata de copii nostrii care sunt nevoiti sa plece unde vad cu ochii pentru o speranta in mai bine !
Si mai este ceva..cam lipseste posibilitatea ca noi, cei multi ( ce ne imputinam pe zi ce trece ) sa putem sa vedem , sa cunoastem , sa constientizam REALITATEA !
De multe ori putem sa sesizam ca lipseste si increderea in noi .. de a decide clar si raspicat viitorul nostru ... fie ca vorbim de locul nostru de munca , fie ca vorbim de de viata noastra , a urbei in care traim , fie ca vorbim de cei care ne vor conduce destinele pentru ceva ani ..
Conteaza ca pentru 4 ani sau pentru 5 sau pentru .. ? NU !
Fiecare clipa din viata este unica si ireversibila si .. timpul nu iarta pe nimeni !
Am experimentat mult prea mult pe propria noastra viata credibilitatea lui “X” sau a lui “Y” !
Am obosit tot asteptand “primavera” !
Primavara a venit mereu .. ne-a ciocanit in fereastra  .Ne-am bucurat noi de ea ? CAT ? REAL ? Sau a fost doar un surogat ... unul menit sa ne amorteasca vointa si dorinta pentru inca o “iarna” , ostoindu-ne astfel dorul de lumina ?
Eu... imi doresc aceasta primavara mai mult decat oricand !
Nu traiesc nici cat Matusalem si nu il mostenesc nici pe David !
Eu sunt unul dintre cei care locuiesc in blocul .. in scara.. la etajul...in apartamentul...
Si eu gandesc.. si eu sper.. si eu vreau !

 Galati
12.05.2012 ( 13.00 )
 Eugen Emeric Chvala

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!