DE CE TE IUBESC - Marian Malciu



M-ai întrebat, cândva, de ce eu te iubesc atât de mult, când tu nu crezi că inima-ţi ascult…
Am încercat, dar n-am putut să-ţi spun că nu găsesc răspuns ori de-aş găsi, nu cred că-i bun…
Ce-i dragostea? Un sentiment? Trăire? Afecţiune ori altceva nelămurit ce vine fără ştire?
Acum, când timpul ne desparte, când hotărâre-ai luat să stai un pic, să meditezi departe,
Eu mi-am propus să-ţi desluşesc, cum pot, nelămurirea, să-ţi liniştesc, de vrei, nemulţumirea.
Te iubesc!
Te iubesc pentru privirea-ţi ce-mi aţinteşte ochii de-ndată ce-n faţa ta apar cu zâmbetul pe buze ori fruntea mi-o descoase când umbre triste o brăzdează şi cute-ntre sprâncene se ascund difuze…
Te iubesc pentru mângâierea părului pe pieptul ce-ţi reazemă bărbia, când oboseala mă cuprinde şi-n linişte adâncă asculţi cum inima îmi bate în ritm de vechi colinde…
Te iubesc pentru vocea-ţi caldă, ce-mi aminteşte de chemarea în prag de dimineaţă, când mă descoperi lin şi intri lângă mine, să te strecori în braţe, şugubeaţă…
Te iubesc pentru râsul cristalin ce curge în cascade când te ridic pârâul să îl trec cu tine ori când te-alerg şi iarba cald se-ndoaie sub tălpi desculţe ce te aduc spre mine …
Te iubesc pentru palmele ce aşternuturi netezesc în joacă ori degete îşi plimbă pe hainele-mi curate şi nod îndreaptă la cravată ori nevăzute scame le-ndepărtează toate …
Te iubesc pentru căldura ce-mi transmiţi prin toată firea, prin ochi, surâs, îmbrăţişări, sărut, prin glas şoptit ce-ncearcă să m-adune când eu pe cale sunt pierdut…
Dar, cel mai mult, citindu-te pe tine, eu te iubesc simţind că suferi şi tremuri când răul mă-mpresoară, când aripi prinzi din bucuria mea şi te înalţi senină în dulce primăvară…
Da, te iubesc în orice timp, ce spus într-un cuvânt, e ziuă ori e noapte, e soare ori e lună ascunsă-n nori plimbaţi de vânt…
  



Sursa : http://confluente.ro

Comentarii

  1. Mulţumesc frumos pentru alegerea făcută, Radio "Sufleţel"
    M-am bucurat nespus de mult că ai plăcut versurile mele, Eugen. Alegera ta mă onorează!
    Toate cele bune, cu dragoste şi respect în familie, cu împliniri şi liniţte sufletească!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!