„România mi-a dat căldura oamenilor pe care i-am iubit”

 

 

Claudia Moscovici, scriitoare și critic de artă (SUA): „România mi-a dat căldura oamenilor pe care i-am iubit”

 

 

Forbes: Ce aţi făcut pentru România?
Ca profesie, sunt scriitor şi critic de artă. Ca scriitor de ficţiune istorică, am încercat să redau în primul meu roman, „Între două lumi”, o parte din evenimentele cele mai dificile şi eroice din istoria comunismului în România. În calitate de critic de artă, am încercat să promovez la nivel internaţional artişti talentaţi români pe blogul meu de artă.
Forbes: Ce a făcut România pentru dvs.?
România mi-a dat o educaţie a culturii, chiar dacă am plecat din ţară la vârsta de 11 ani. A fost suficient timp să-mi dea rădăcini şi să-mi cultive gusturile. Mi-a dat căldura oamenilor pe care i-am iubit şi care m-au iubit.
Forbes: Ce aveţi de gând să faceţi pentru România?
Bazat pe ceea ce am observat, românii tind să fie critici şi cinici în ceea ce se spun despre ţara lor. Fără îndoială, există o mulţime de lucruri de criticat cu privire la orice ţară, în special în democraţiile noi şi, în special, în timpul crizelor economice. Vreau să fac ceea ce pot pentru a contrabalansa negativitatea, oricât de precisă ar fi, prin promovarea binelui pe care îl văd în cultura română de azi.

  01 martie 2012, 15:35 | Autor: Andrei Panait 

Sursa :  http://www.forbes.ro/Claudia-moscovici-scriitoare-si-critic-de-arta-sua-romania-mi-a-dat-caldura-oamenilor-pe-care-i-am-iubit_0_3107.html

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!