ŞI DACĂ. - Marian Malciu



  


  ŞI DACĂ.
 
 
Dacă mă cauţi  
când dor de mine-ţi este  
şi sufletu-ţi mă cere  
să nu-ntrebi oameni  
ei nu-mi cunosc cărarea...  
 
dacă mă cauţi  
când umbra se aşterne  
şi floarea se închide  
să nu-ntrebi frunza  
nu mi-a-nvăţat cântarea...  
 
dacă mă cauţi  
când luna se ascunde  
ori nori aduc furtună  
să nu-ntrebi stele  
nu-mi recunosc strigarea...  
 
dacă mă cauţi  
când râul şopoteşte  
trecând prin defileu  
să nu-ntrebi stânca  
nu mi-a văzut culoarea...  
 
dacă mă cauţi  
când vulturul se-nalţă  
şi prada-şi cântăreşte  
să nu-ntrebi munţii  
ei nu mi-au şters sudoarea...  
 
dacă mă cauţi  
când dor de mine-ţi este  
doar inima întreabă-ţi  
să-ţi dea de veste  
ea-mi soarbe răsuflarea...  
 
 
 Marian Malciu    
 
 
Articol publicat la data de: 13.05.2012  

Comentarii

  1. Radio Sufleţel mă alintă aşa de mult...!!
    Mulţumesc, Eugen, mulţumesc frumos pentru atenţia acordată!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!