VIS ORI REALITATE ( 2 ) ??? - Roxana Manescu



Hey bine v-am regasit , cum am promis am revenit sa continui povestea de mai devreme. Cum am spus  ,conversatia  celor doi  durat  de inca vreo 10 minunte apoi au decis sa inchida si sa vorbeasca a 2 a zi desi parea o vesnicie pana atunci ….. A doua zi la prima ora el ii trimite un mesaj de buna dmineata , nu dupa mult timp o suna si ii spune ca a visat-o in noapte ce trecuse era primul lui vis dupa foarte multi ani in care uitase ce inseamna   . Alte minute de cuvinte frumoase , cei doi se desprind de realitate si traiesc intr-o lume doar a lor fara nimic rau, o lume cum numai in basme exista . Acolo nimeni si nimic nu -i putea atinge dar timpul , timpul trecea si ei se indragosteau din ce in ce mai tare chiar daca se cunoasteau doar din cateva poze postate pe  acel site nu mai  conta ca  nu s-au vazut  niciodata in viata reala ….isi construiau propria lor lume fascinanta plina de iubire , cuvinte frumoase , lacrimi de bucurie sau tristete din cauza distantei ce nu putea fi micsorata deocamdata ,si uite asa treceau zilele iar ei se apropiau si mai tare pana cand el i-a martusit ca o IUBESTE , ea timida a tacut pret de ceva momente apoi ii spune
- Stii eu nu iti pot spune ca te iubesc , nu cred in dragostea pe net.  (desi inima ii dictata altceva greu de stapanit )
-Nu-i nimic te inteleg … (zise el )
- Imi vei spune cand o sa crezi ca este momentul …. nu vreau sa te grabesti (cu toate ca ar fi vrut atat de mult sa aud si el acel TE IUBESC )
Nu dupa mult timp , dupa putina lupta cu ea insasi fata il surprinde, posteaza pe acel site o poza cu doi copilasi si o chitara  si scrie sub ea ,, TE IUBESC dar nu pot spune si de aceea vreau sa iti cant iubirea mea “.
El uimit nu stia ce sa mai zic ce sa comenteze si o suna fericit sa- i multumeasca , fata cuprinsa de emotii nu stia ce sa faca asa ca nu i-a raspuns la apel … spre uimirea lui …
El abia astepta sa-i spuna cat de dor i-a fost de ea cat de mult isi doreste sa o tina in brate , dar ea tace nu-i raspunde ….. suparat nu mai insista crezand ca doar a ras de el decide sa nu o mai caute  ceva vreme……….



Va urma
Cu Drag Roxana, Manescu

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!