Despre Ochi albastri




Mereu am fost impresionata de culoarea ochilor mei. Albastrul acesta :) parca intodeauna mi-a purtat noroc.Azi ma uitam in oglinda si uimita fiind de intensitatea culorii m-am informat si am aflat ca persoanele cu ochi albastrii sunt atractive, am putea spune chiar adorabile!
Le face placere sa faca surprize placute, sa ofere lucruri speciale persoanelor care le sunt dragi. Tot timpul sunt alaturi de tine atunci cand lucrurile nu merg prea bine, te sprijina si au harul de a te determina sa razi cu pofta. Fac orice pentru a le face placere persoanelor pe care le iubesc.
In urma unor statistici a rezultat ca persoanele cu ochi albastri au relatii de lunga durata. Au tendinta de a fi blanzi, frumosi si saruta foarte bine.
Dar pe de o parte, pot manipula foarte usor persoanele din jur, uneori se comporta ca si cum le stiu pe toate si doamne fereste ca cineva sa ii contrazica, deoarece le place ca intotdeauna sa aiba dreptate.  Chiar daca pot manipula acesti ochi albastri, misterul  din abisul lor nu-l poate descoperi nimeni.

Cind eram in liceu un prieten mi-a scris niste versuri de o hirtie..versuri care si acum le ador…
Călugărul din vechiul schit
O zi la el ne-a găzduit
Şi de-ale lumii mi-a vorbit
Iar cînd să plec, l-am întrebat:
“Ce soartă rea te-a îndrumat
Să caţi un loc printre sihaştrii?”
El mi-a răspuns: “Doi ochi albaştri!”

Călugarul din vechiul schit
De-un dor ascuns a-nebunit,
Atunci tovarăşii lui buni
Într-un ospiciu l-au lăsat.
L-am revăzut, l-am întrebat:
“Ce te-a adus printre nebuni?
Eu te ştiam printre sihaştri”
El mi-a răspuns: “Doi ochi albaştri!” (Traina Demetrescu)

Lumina se opreste in ochii mei albastri si va imbratisez cu dor! :*

 Sursa : http://ninachiperi.wordpress.com/2012/04/30/despre-ochi-albastri/#more-1956

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!