"Aştept…" - Chiper Nina Andreea


Am aprins lumina din nou..   Nu pot să dorm…
Aştept…
Ascult muzica şi îmi imaginez cum îţi pregătesc o surpriza..
Sunt îngrijorată, entuziasmată,nebună, îndragostită..Ştiu că emoţiile astea nu le întunecă nici noaptea, însă răsăritul te va aduce mai aproape…
Aştept… aştept un Miracol cu atata inocenţă în ochi..alerg desculţa prin liniştea din suflet, uit de monotonia străzilor, de răutatea oamenilor, pe peisajul verde, uit de sunetul de afară, pierd importanţa lucrurilor mărunte şi acum doar o persoana contează, parcă îi simt prezenţa dar nu e langa mine… mai aştept…Puţin..


Dar nu pot lupta cu timpul şi te chem…
 Vino!
 Adu-mi luna argintie, ascunsă-n inima ta…
Adu-mi sărutul, care cu şoapte îmi spune cuvinte dulci…
Adu-mi caldura braţelor, într-o nota muzicală să mă topesc şi să-ti cant romanţe la ureche..
Adu-mi soarele să-mi topească inima, atunci cand departe eşti de mine…
Adu-mi frumuseţea ta-elixirul iubiri…împreună vom găsi răspunsuri la întrebările fericirii!
Vino!!!
Să culegem stele din cerul înstelat şi să mi le pui în păr.
Să te îneci în ochii mei albaştri…şi să nu-ţi doreşti niciodată să mai pleci…
Te-aştept..cu atata dorinţă…Doamne cat te-aştept..


Chiper Nina Andreea
Sursa :  http://ninachiperi.wordpress.com/2012/08/22/astept/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!