Anita Sommerhuber - LASA-MA SA PLEC

 
LASA-MA SA PLEC

Priveste-n alta parte,priveste unde vrei
Dar nu privii,in ochii mei
Si nu te-uita-n privirea mea
Lasa-ma sa plec unde oi vrea

Si voi pleca,voi pleca departe
Caci de iubire-n viata n-am avut parte
Lasa-ma lume ca m-ai suparat destul
Sufletul meu de tristete e satul...

Lasa-ma sa plec,si uita de mine
Si roagate Lui Dumnezeu, sa uit si eu de tine
Si sa uit tot ce-am simtit vreodata
Sa uit de ce,pe tine-s suparata

Lasa-ma sa plec cu a mea durere
Caci tot ce-am vrut,a fost o mangaiere
Dar tu m-ai respins, m-ai alungat
Cand eu sa ma lasi sa te iubesc te-am rugat

Acum lasa-mi palma pe obraz sa mi-o trec
Lacrima s-o sterg si apoi sa plec
M-ai alungat de langa tine,si nu mai vrut
Dar te iert oricat sa ma doara m-ai facut

Doar sa ma lasi sa plec mai vreau
Si sa-ti uit vorbele ce prea mult ma dureau
Lasa-ma sa plec......sa plec
Caci prea multe lacrumi peste obraz imi trec

Cauta si privete un chip mai frumos
Si lasa al meu, aplecat in jos...........
Lasa-ma in tristete sa ma-nec,sa mor
Sa uit ce simt,sa uit de dor...

Tu lume,nu mai privii in urma mea
Caci mereu ai fost cu mine rea
Si chiar daca chipul meu ramane sec
Oricum nu-ti pasa,deci lasa-ma sa plec....
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!