NOAPTE BUNA PRIETEN DRAG !

Am fost tentat odata sa spun "noapte buna" unui inger... oare ingerii dorm ?.... 
asta inca nu stiu dar.. 
cred ca ei nu dorm ci doar viseaza ca dorm .. in timp ce aripile lor se incolacesc in jurul celor pe care ii iubesc ...
 dar, ingerii iubesc oare?... 
nici asta nu stiu.. 
cred ca ei doar viseaza ca sunt iubiti si...
 uff.. cat de incurcata mai e viata...
Sunt insa si clipe cand visele pot prinde viata... le trebuie doar un simplu "click" si atunci ingerii pot iubi, pot dormi...dar daca e asa... atunci inseamna ca nu mai pot visa...
Habar nu am .. 
e prea complicat sa spui unui inger "noapte buna"... mai bine ii spui unui prieten .. el sigur doarme dar si viseaza...
 Si pentru ca eu am un prieten o sa ii spun lui ..
 NOAPTE BUNA PRIETEN DRAG !
 ah, am uitat ceva....
 chiar daca ingerii nu iubesc .. sunt cu siguranta iubiti ;) ..

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!