ALTARELE TĂCERII


Am bucuria, de neînfrânat în asemenea eveniment, de a informa toți prietenii, rugiști și-nerigiști, că azi a primit B.T. (”bun de tipar”...) o nouă carte păstorită de editura Națiunea
 
  ALTARELE TĂCERII  
 
al apreciatei și îndrăgitei poete
DORI LEDERER


aflată la al doilea volum de poezie la editura noastră. Iată cum arată coperta minunatului volum care va ieși de sub tipar foarte curând




CER DREPTUL...

Și dacă tu ai drept de judecată
Și mă condamni că nu ți-am fost de-ajuns,
Nu crezi că am și eu măcar odată
Umilul drept, acela de recurs ?

Dacă tăcerea ta e o sentință
Și dacă nodul ștreangului deja-i făcut,
Am dreptul la o ultimă dorință :
De a-ncerca s-o luăm de la-nceput.

Dacă nu-ți amintești unde-ai greșit
Pentru că fără știre te-am iertat,
Aștept să faci un ultim gest cinstit
Și să îmi fii alături, condamnat.

Cer astăzi dreptul de a te reține
Precum tu ai făcut-o în trecut
Când pasu-mi s-a îndepărtat de tine
Și m-am întors așa cum mi-ai cerut.

Am dreptul meu de-a nu te dezlega

DORI LEDERER

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!