Camelia Armati - BLESTEM DE DRAGOSTE


BLESTEM DE DRAGOSTE

Să nu ai liniște-n trup,

Să nu uiți ce ai avut,
Patimă rumenă-n vară
Stinsă-n soare pâna-n seară.

Să-ți rupi gându-n nopți pustii
Și nicicând să nu-mi mai vii,
Singur cuc, inimă plânsă
Pentru o iubire dusă...

Să te ardă, să te fiarbă,
Să te-afunde-n verde iarbă,
Să plângi lacrimi sângerii,
După codri s-ai lămâi!

Acră să-ți fie lumina,
Fluture-n vânt-rădăcina,
Mâinile să-ți stea în jos,
Inima s-o ai pe dos!

Să ma visezi goală,
Carnea-ți înfioară,
Să urli ca lupul,
De dor s-ardă trupul...

Să n-ai liniște în vis,
Pân” nu faci ce ai promis,
Să n-ai dulcele în sân,
Slugă să fii, nu stăpân!

Dimineață să nu știi,
Până-n brațe n-ai să ții
Trup fierbinte-n șapte roți,
Să-l strecori prin vii și morți...

Să îmi sorbi durerea
Amară ca fierea,
Să arzi cu iubirea,
Să îți uiți și firea!

Mântuirea către cer,
Dragostea-mi ca un hanger,
Să te rupă-n zece,
Să te fiarbă-n seceri.

Să îți fie șarpe
Gândul tău în noapte,
Să îți fiu vioară,
Inima să-ți sară...

Dulce să mă ai,
Sferă-n șapte cai,
Mâinile-ți să-nvie,
Calea mea s-o știe...

Camelia Armati
 
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!