Segnior - Elena Valeria Ciura‎

 
Segnior

Pe tine te-am pierdut
(Mă-ntreb de te-am avut!)
Mi-a plăcut al tău fior
Şi mă mândream că te ador,
Dar tu visai pe un alt plai
Segnior!

Şi- am căutati un crai mai rafinat
Şi mai stilat, sofisticat,
Ce-şi duce fetele-n Palat
Nu se zgârceşte la un ceai ori o cafea,
Nu motiveză că ar merge la sobor-
Segnior!

Şi ştie ce- i o şuşanea,
Le-ncântă şi cu altceva,
(Că nu-i departe de gîndirea ta!)
Dar fără glumă, şi eu, mă voi distra
In aşteptarea Altcuiva,
Segnior!

Dar vine vremea să culegi ce-ai semănat,
Adică, să primeşti ce ai şi dat,
Şi fac pariu că în trei zile
Fără aripi tu vei zbura -
Şi adăpost vei cerceta
Că ai rămas fără Palat
Si ai rămas şi fără cheie,
Fără odor ,în toate ,,pas,,
Fără cuvânt de bun rămas,
Senior!

În zbucium nu vei mai lăsa
Un suflet, ce te prea ierta
Te prea ierta!
Căci multe inimi dor de dor-
Tu nu ai una ca să ştii,
Segnior!

Elena Valeria Ciura‎
3 octombrie,2012
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!