Scrisoare pentru Mos Craciun



Scrisoare pentru Mos Craciun


Draga Mosule,

Nu stiu daca-ti mai amintesti de mine…sunt eu, fetita care-ti scria scrisori pe pagini de caiet cu litere de-o schioapa. Ba chiar iti si desenam, sa intelegi mai bine. Si fiindca nu-ti stiam adresa, puneam plicul cu dorinte-n geam, sa fiu sigura ca-l citesti. Intr-un an ti-am lasat cativa biscuiti pe o farfuriuta. N-am mai gasit niciunul dimineata…au fost deliciosi, asa-i?

A apus vremea cand iti ceream papusi si ursi de plus, asa ca sigur te intrebi de ce-ti scriu acum. Pentru ca n-am incetat sa cred in tine, Mosule! Asa ca azi, in prag de sarbatoare, imi insir gandurile intr-o fereastra alba, cu gandul la tine…

Ce vreau anul asta? Sa-mi pui sub brad seninatatea copilasilor care se-arunca-n zapada neumblata, veselia familiilor care se-aduna la povesti in zi mare si linistea colindelor lui Hrusca.

Nu vreau bijuterii, vreau sa-mi sclipeasca sufletul de fericire. Sa fiu alaturi de cei dragi, sa facem glume si sa mancam bunatati. Sa miroasa a brad si pe cat de frig e afara, pe-atat sa simt caldura caminului meu. Apartin alor mei, sunt protejata de ei si impart bucuria cu ei.

Sa asteptam colindatorii cu glas de inger sa ne umple inimile si sa ne lipeasca zambete largi pe fete. Sa uram “Craciun fericit” cu tot dragul. Sa impartim mere, nuci si covrigi de dragul traditiei. Sa ne intoarcem in noi.

Si daca nu cer prea multe, draga Mosule, ai grija te rog de camaruta goala din-nauntrul meu…Cea care tresare la auz de cuvinte dulci, se-mbata cu promisiuni si chicoteste cand zburda fluturii-n stomac. Fa-ma sa chicotesc, deci…:)

Mosule, te rog, adu tuturor nopti magice de sarbatoare, pline de caldura si de poveste! Scoate din sacul tau mai multa intelegere, rabdare si intelepciune. Imprastie bunatate si recunostinta. Stiu ca poti. Pentru ca nu esti un miracol…

Semnat: A ta fetita cuminte:)

PS: Mos Craciun chiar exista!

 

Articol înscris în concursul “Nopţi Magice în Miez de Iarnă-2012

”Un concurs sponsorizat de Luxurygifts.ro

Puteti vota acest text  > AICI <

http://virtualfeelings.wordpress.com/2012/12/18/scrisoare-pentru-mos-craciun/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!