Andrei Popa - Vocea care a implinit un vis


E trecut deja de miezul noptii, am intrat binisor in ziua de 9 ianuarie si o postare de pe pagina de Facebook a Radio Sufletel imi atrage atentia.
Comentez, mi se raspunde si .. asa l-am cunoscut pe Andrei Popa.
Cine este Andrei Popa ?
Eu am aflat Wink
Si pentru ca am aflat nu poate fi un secret ci dimpotriva , l-am rugat pe noul nostru prieten sa ne ofere placerea unui interviu .

Eugen Emeric
: Buna ziua Andrei si bun venit alaturi de Radio Sufletel !

Andrei Popa: Buna ziua si bine v-am gasit.
Eugen Emeric: Ne-am cunoscut relativ intamplator si am avut ocazia si placerea de a asculta cateva din realizarile tale muzicale.Esti tanar si totusi ce-am auzit m-a impresionat mult.
Spune-ne cate ceva despre tine, te rog.
Andrei Popa: In primul rand vreau sa va multumesc ca ati avut placerea sa imi ascultati piesele si ma bucur ca v-au placut...Multe lucruri nu sunt de spus ...
In momentul asta imi traiesc visul de mic...am inceput sa cant la varsta de 5 ani.
Intre timp am avut diferite colaborari cu artisti romani.
Eugen Emeric: Unde? Cine a fost persoana care te-a descoperit ?
Andrei Popa: Mama este persoana care m-a descoperit,cantam prin casa si atunci si-a dat seama ca am voce.
Eugen Emeric: Sa inteleg ca mama este in lumea asta minunata a muzicii ?
Andrei Popa: Nu..are calitati vocale..dar nu a interesat-o o cariera in muzica.
Eugen Emeric: Sa zicem atunci ca esti un norocos. Norocos pentru ca ai calitati vocale deosebite si pentru ca ai parinti care ti-au facilitat drumul spre o cariera artistica .
Andrei Popa: Ii multumesc lui Dumnezeu ca mi i-a dat si ca au atata incredere in mine.





Eugen Emeric
: Asa este. In micul dialog avut cu tine mai inainte am sesizat ca pe langa calitatile vocale ai si un suflet frumos cladit si o gandire curata si matura. Asta te recomanda si ca un bun colaborator. Un om de nadejde.

Si pentru ca tot ai spus ceva de colaborari, ne poti spune cu cine ai colaborat si cu cine colaborezi in prezent ?
Andrei Popa: Am colaborat cu Mihai Traistariu..am cantat in acelasi studio la sala radio cu maestrul Al Bano si cu nebunul nostru de la Spitalul de Urgenta, Dan Helciug..si in prezent lucrez la primul meu single impreuna cu Nony Borsan fost membru al trupei Crazy Win.
Eugen Emeric: Frumos si bun inceput de cariera.
Fiecare dintre noi avem idoli in lumea muzicii. Cred ca nu faci exceptie . Cine ar fi idolul tau ?
Andrei Popa: Idolul meu..pff..e greu imi plac foarte multi ..dar va pot spune primii 5 artisti dupa care pot sa zic ca ma iau..Justin Timberlake , Ne-yo , Usher , Enrique Iglesias , Chris Brown.
Eugen Emeric: Raspunsul tau ne poate ghida si spre ce fel de muzica aspiri tu sa te canalizezi.
Cand ai inregistrat prima piesa ce a fost facuta publica ?
Andrei Popa: Prima piesa...imi amintesc ca aveam 10 ani cand am intrat prima data intr-un studio si daca nu ma insel am inregistrat o piesa de la Stevie Wonder tot asa putin mai veche..de atunci aveam o fixatie pe genurile astea asa mai r&b sau gospel.
Eugen Emeric: Care este genul care te imbraca cel mai bine, care are un loc special in inima ta ?
Andrei Popa: Nu pot sa aleg un gen..majoritatea imi plac:)
Eugen Emeric: Inteleg, timpul va contura la un moment dat genul pe care vei crea istorie in lumea muzicii.
Ai studii in domeniu. Vei aprofunda ?
Andrei Popa: Sunt in anul 2 la Scoala de Arte..fac pian...canto..sunt la liceu de muzica..si da voi aprofunda cat voi putea de mult.



Eugen Emeric: Buna optiune.Trebuie sa spun ca in timp ce port acest placut dialog cu tine ascult piesele tale si .. uh, ma innebunesc acutele tale . Se simte ca l-ai avut pe Traistariu alaturi
Andrei Popa:  :))..da...este un talent..pacat ca l-a lasat vocea de tanar..
Eugen Emeric: Are calitati de profesor.. va straluci si in activitatea asta. Sigur .
Care este proiectul la care lucrezi acum ?
Andrei Popa: Este vorba de primul meu single..este inca in stadiu de proiect... piesa o sa fie in colaborare cu Neboon Studio unde Nony este producator piesa este una care iti da un fel de energie nebuna...daaarr cand o vom termina o sa aflati despre ce vorbesc:D
Eugen Emeric: Uh...nu pot sa nu martusisesc ca sunt foarte nerabdator sa o ascultam .
Stiu ca ai participat la evenimente:' spectacole, concerte... ne poti spune cateva detalii ?
Andrei Popa: Da am avut cateva spectacole in deschiderea unor trupe romanesti cum ar fi : Holograf , Spitalul de Urgenta ,Mandinga..spectacole in aer liber,private ...
Eugen Emeric: Ei si uite asa lumea muzicii s-a imbogatit cu o noua voce buna si cu un nou nume Andrei Popa !
Andrei Popa: Va multumesc inca odata pentru sustinere:)
Eugen Emeric: Pentru ca e tarziu si stiu ca ai un program foarte incarcat , te rog sa imi permiti sa iti multumesc mult pentru amabilitatea de a-mi oferi acest interviu scris, rugandu-te insa sa accepti invitatia noastra de a ne oferi si un alt interviu live, in direct la Radio Sufletel.
Andrei Popa:Si eu va multumesc..si da cand avem ocazia cu cea mai mare placere:D..
Eugen Emeric: Iti multumesc Andrei !
Andrei Popa: Oricand !
Eugen Emeric: In incheiere te rog sa ai grija mereu de acest Andrei pe care eu si prietenii nostrii , l-am cunoscut azi si sa fii mereu asa, cu zambetul pe buze ! Nu lasa visele sa zboare singure niciodata, zboara impreuna cu ele !



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!