Mulţumesc din Suflet


A trecut, dragi radioascutători , atat de mult timp de cand nu ne-am auzit…
 Parcă şi zilele imi treceau mia greu fără microfonul sufletului, parcă şi Radio Sufleţel surprins cand răsuna în boxe, fară vocea mea..iar 
El mereu imi spunea că vrea să mă audă la Radio Sufleţel.
Am revenit, după o mare schimbare în viaţa mea, după clipe frumoase pe care abia aştept să mi le reamintesc cu drag şi să vi le povestesc din suflet..
Eu, în spatele microfonului undeva departe de inima Romaniei, iar voi la gura sobei cu o cana de vin fiert ascultati cu drag emisiunea ,,Mulţumesc din Suflet », pentru prima dată in 2013. 
Fiţi alături de Radio Sufleţel…
Fiţi alături de Nina Chiper !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!