„Nu ne-am simţi bine în body pe scenă”


Constănţencele de la Blaxy Girls nici nu se gândesc la bisturiu: „Nu ne-am simţi bine în body pe scenă”

Sunt constănţence, însă foarte rar apucă să cânte acasă. Pentru că nu au timp sau pentru că în alte zone se plăteşte mai bine, fetele de la Blaxy Girls nu au mai cântat pentru concetăţenii lor de luni bune. Ele cutreieră ţara în lung şi-n lat, mai onorează câte-o invitaţie şi prin străinătate, iar, în rest, stau în studio cât e ziua de lungă, pentru a scoate piese cât mai bune. Nu de alta, dar au cam avut de pierdut în defavoarea muzicii dance, spun ele. (Cristina- bass, Diana- chitară, Ruxi- voce, Gela-tobe şi Ana- clape)  

 

Blaxy Girls a acordat un interviu pentru săptămânalul Atitudinea, unde au vorbit despre realizări, dar şi despre alte chestiuni neştiute de fanii lor.

Reporter: Nu aţi mai venit de foarte mult timp acasă!
Ruxi: Aşa este. Din vară nu am mai fost în Constanţa. Nu am avut timp. Am fost tot timpul în studio, am tras multe piese. Din ianuarie sperăm să dăm boom.
Gela: Şi am fost şi plecate din ţară, în Franţa, la concert.
Reporter: Cum reuşiţi să menţioneţi trupa unită? Având în vedere că foarte multe trupe s-au despărţit după mulţi ani de colaborare.
Ruxi. Noi din 2008 suntem pe piaţă. Comunicăm foarte mult, ne înţelegem, suntem prietene, nu suntem doar colege. Ieşea nebunie dacă ne-am fi certat tot timpul.
Gela: Am învăţat să ne acceptăm una pe cealaltă, aşa cum suntem, fiecare are defecte, calităţi. Şi, mai mult, noi am început de la o vârstă fragedă şi ne-am obişnuit una cu cealaltă.
Reporter: Voi aţi fost descoperite de Costi Ioniţă. Mai ţineţi legătura cu el?
Ruxi: Costi ne-a compus piesele. El e foarte ocupat acum şi nu mai lucrăm cu el, dar îl apreciem şi îi datorăm foarte multe, este singurul care a crezut în noi, într-un proiect de fete pop rock şi îi mulţumim.
Cristina: Ne-a dat sfaturi multe, printre care, vestita lui vorbă- „Forţă!” Cred că cel mai important este că a crezut în noi. Atunci când se uita la noi, doar când ne privea în ochi, credea în noi.
Reporter: Ce faceţi ca să arătaţi aşa de bine? Mergeţi la sală, ţineţi vreun regim?
Gela: Suntem tot timpul pe fugă şi aşa ne menţinem silueta.
Cristina: Încercăm să nu mâncăm foarte mult, facem şi exerciţii în casă.
Ruxi: Noi ne ocupăm de imagine, noi ne facem machiajul, ne aranjăm. Ne descurcăm şi singure. Mai bine investim în noi. O să ne facem un blog fashion, unde să dăm sfaturi despre ţinute, despre modă, în general.
Reporter: V-aţi gândiţi să apelaţi la bisturiu? Nu de alta, dar asta este moda în showbizz.
Cristina: A, nu. Nu se pune problema. Nu avem nimic împotriva celor care-şi pun silicoane, de exemplu. Fiecare face ce vrea ca să arate bine. Dar noi nu avem nevoie de aşa ceva.
Reporter: Care sunt cele mai mari realizări de până acum, dar şi nerealizări?
Ana: Ca realizare, a fost un boom cu piesa „If you feel my love”, dar şi faptul că am participat la Eurovision. Multă lume a crezut în noi şi asta ne-a făcut să facem muzică bună.
Ruxi: Şi ne-a votat juriul, am avut voturi şi asta a contat foarte mult. Suntem optimiste, dar mai avem momente, mai ales cu ce se întâmplă pe piaţă astăzi. A fost o nebunie cu house, cu dance, iar noi am zburat de la radio, de la televizor.
Gela: Toate lucrurile se întâmplă cu un motiv. Dacă nu vinde o piesă, este pentru ca urmează să fie super hit următoare. Ideea e că noi nu am vrut să facem compromisuri. Nu m-aş simţi bine, de exemplu, să fiu în body pe scenă.
(...)

Sursa : http://www.atitudineaonline.ro/Constantencele_de_la_Blaxy_Girls_nici_nu_se_gandesc_la_bisturiu_Nu_ne-am_simti_bine_in_body_pe_scena_21552.html

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!