Noi moderatori la Radio Sufletel - Bălăşoi Maria




  BUN VENIT MARIA !
 


Mă numesc Bălăşoi Maria şi am 24 de ani.
Sunt absolventă a Facultaţii de Teologie.
Sunt foarte ambiţioasă, perseverentă, idealistă, încăpăţânată, calmă, selectivă şi pacifistă.
Daca nu-mi iese ceva din prima nu mă las până nu realizez ce mi-am propus. Nu mă implic în susţinerea unei cauze dacă nu cred în ea cu adevărat.
Iubesc bunătatea din oameni şi ... ce apreciez foarte mult la oameni este sinceritatea (mai bine un adevăr dureros decât o minciună „cu picioare scurte”).   
Hobby-uri: îmi place sa citesc, să ascult muzică, să dansez când nu e nimeni prin preajmă, să scriu.
Citatul meu preferat: „Decenţa este o haină elegantă care nu poate fi purtată de oricine...''(B.Marcovici)
În fiecare Marţi şi Joi de la ora 20:00(ora României) vă invit să ascultaţi emisiunea: „Teatru Radiofonic”. 

SUCCES !
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!