~ Florian Debu ~ vocea nepamanteana ~


Spune-mi de ma mai iubesti
Spune-mi ce departe esti
Spune-mi ti-am ramas in gand
Spune-mi stai in prag plangand

R. De ce, de ce
De ce nu esti langa mine
De ce, de ce
Mi-e atat de dor de tine
De ce, de ce
Sunt mereu cu tine-n gand
De ce, de ce
Ma trezesc din somn plangand
De ce...

Poate va veni o zi
Poate ne vom desparti
Poate am gresit ceva
Poate nu e vina mea

R. x2
De ce, de ce
De ce nu esti langa mine
De ce, de ce
Mi-e atat de dor de tine
De ce, de ce
Sunt mereu cu tine-n gand
De ce, de ce
Ma trezesc din vïs plangand
De ce...

Ascultandu-i cantecele e mai mult decat de ajuns sa il cunosti.Prin cantecele sale ii poti pipai sufletul.Odata cu el poti retrai scene din propria-ti viata sau poti cunoaste noi orizonturi de trairi.
In cantecele ce ii poarta amprenta lumina are culoare si iubirea capata sensuri nebanuite.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!