uitat-am...


uitat-am...

uitat-am azi de cele sfinte
si cerul nu mai da folos,
uitat-am rostul Tau Parinte,
nimic nu ne mai da prisos.

uitat-am ce e in biserici,
catam cu ochii la lumini,
ramas-am doar niste neferici
cu inima-ngropata-n spini.

nu ne mai poarta gandu-n ruga,
camasa ta nu o mai stim,
astazi suntem mereu pe fuga,
de mult uitaram buni sa fim.

ne plac inalte catedrale
si aurul dintransele,
uitam cu totul de ocale
si sa iubim aproapele.

Tu, Cruce Sfanta, parasita
de noi cei mici si efemeri,
ia de la mine rea ursita
si fa-ma iar bun fiu al tau.

o suflete-al meu 'ntristat,
deschide poarta iar spre Cer
si leapada al tau oftat.
atat eu vreau. atat iti cer.

..........

ma iarta Tu, Iisuse Sfinte,
ca vrednic nu-s, ci pacatos,
transforma-mi lenea in virtute
si patima din gand glodos.

ma iarta tu, taran al gliei
ce prin brazdisuri te-ai culcat,
sa fii coloana vesniciei
credintei ce noi am uitat.

ma iarta si Tu, Maica Sfanta,
vezi, rogu-Te nevoia mea,
ajuta-ma, in biruinta
sa ma intorc, Maicuta mea.

Oh, lacrima ce-mi arzi obrazul
usuca-n veci pacatul meu,
ajuta-ma s-aplec geniunchiul
catre Iisus, Fratele meu.

Tu, suflete ce simt ca suferi
fruntea iti 'pleaca-n umilinta,
cu dragoste sa te acoperi
si cu prea sincera cainta.

Nu am palate, nici nu vreau
vreau linistea, iertarea Ta,
Steaua ce Magi-o cautau,
Vreau, Doamne, in imparatia Ta.


Eugen Emeric Chvala
27 Septembrie 2014
Galati

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!