aş vrea…







 

aş vrea…



Aş vrea să te pot privi când dormi
şi lacrima-mi să cadă pe obrazul tău...
O pală de vânt aş vrea să fiu,
în păru-ţi să mă joc mereu....

Să te privesc aş vrea când plângi,
să sorb nectar din lacrima-ţi ce cade...
Să vii la mine...să ajungi....
 
să-mi dai obrazu-ţi care râde...
Vreau doar o clipă să îmi dai...
din prea grăbita ta viaţă,
să-i împletesc cununi, şi-o stea
să-i pun la gât,pe-un fir de aţă...
 
Mă lasă tu nemuritoare
să fiu măcar la talpa ta.
Sa-ţi fiu pe arșiță ...o boare...
tu,fii măcar...stăpâna mea...
 
Lumina-ncet, încet strecoară
săgeţi în colivia mea...
Nu sunt nici stea şi nici o boare...
eu sunt...o mică păsărea...
 
Un pițigoi...sau guguştiuc...
un stârc oi fi?...sau cucuvea...
Nu știu...ce importanţă are
atunci când el...iubește-o ...ea?
 
Civilizații se destramă...
şi lumi se-ntorc de-a-ndoaselea ...
însă iubirea e o armăşi-un scut...
şi pentru el...şi pentru ea...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!