ADRIANA CHIRIȚESCU - INEGALABIL


INEGALABIL 



 Poate..
Dacă urlu puțin în mine ,
trece !
Sau , mai bine fug ,
departe ..
Unde lacrima nu arde
şi dorul primeşte botez curat.
Azi , mi-e albă poezia..
Pe cerul plin de ne-nțeles
unde să rup din mine gelozia ,
să nu rănească , ce iubesc.
Inegalabil ,
îmi eşti doar tu..
ca un vapor ce taie apa agitată
în fruntea unui val țicnit
ce vrea trufaş să te scufunde
şi trag în mine ..o clipă infinit .
Aşez în palme spuma mării
să te ridice peste el ,
doar navigând pe-a mea durere ,
vei duce drum , la bun sfârşit..
Inegalabil te iubesc ,
până răcesc , îngheț de tot ,
în cub de gheață să m-ascund ,
doar cu iubirea ta ,
mai las un fulg de jar
să mă transforme iar în foc.
Azi , m-ai rănit...
Am să continui să-ți zâmbesc ,
deşi m-aş vinde lacrimei haine
pe-un oarecare...mâine .

ADRIANA CHIRIȚESCU

P.S. Nu uitati să zâmbiți , ori de câte ori vă doare ceva...



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!