Ce rămâne de făcut ?







     Meschină şi insensibilă a mai devenit lumea în care trăim.
Interesul... a ajuns monedă de schimb, sufletul rămânând o biată antichitate ruginită şi... uitată.
A fi azi un iubitor de frumos, de cultură, de adevăr... este egal cu zero (cred unii .. ).
Ce artă dom'le...ce-i aia cultură ?
Vezi şi auzi şi trăieşti pe propria-ţi piele istorii de te îngrozeşti şi te întrebi "ce naiba caut eu în lumea asta frate" ?
întrebau la un moment dat foşti ascultători ai "Radio Sufleţel": "Eugen de ce nu mai merge radio? De ce ai abandonat acest vis ?” Păi răspunsu-i simplu dragilor. Uite de asta. Pentru sunt realmente scârbit şi obosit de nimicnicia din jur, de maşinaţiile multora din cei care mi-au măcinat clipele, zile şi nopţi ani de-a rândul.
Păi cum naiba te simţi când cei în care ai încredere te "joacă", te lucrează pe la spate pentru a-şi atinge propriul interes fără le pese câtuşi de puţin de visele tale, de speranţele tale , de inima şi de sufletul pe care-l depui crezând orbeşte toţi gândesc ţine, uite cât de roz bombon (curcubeu) e viata.
-s mulţi bicisnici în lume.. asta ştim toţi. Dar prietenul tău e şi el unul dintre ei... asta nu prea ne vine credem şi mamăăăăăă ce doare când dai cu capu' de-asfalt !!!!!
Sigur... în orice acţiune pe care o întreprinde un om există clar şi o doză de risc, o doză de nebunie şi o mare doză de încredere în cel cu care te înfrăţeşti mergi pe un drum. E... cum s-ar spune... "eu o fac, eu o trag". Corect, însă nu punem la socoteala primordială >>> trădarea. Şi nu ştiu de ce !?! doar trădarea e de la Adam şi Eva încoace.
Hmmmm ... Faci, dregi, te zbaţi... cât poţi tu, cât te pricepi... implici şi pe alţi naivi ( a se citi > oameni de bine < ) ca tine, în proiect şi ... poc !!! Te trezeşti cu cărămida-n moalele capului ! Şi cu munca ta aruncată la ghenă, şi cu a celorlalţi parteneri de vis !
Mor când văd şi aud pe "X" sau "Y" bătându-se cu pumnul în piept "iubesc arta, iubesc frumosul din oameni, etc... "pe când ei nu urmăresc decât un interes strict propriu, un interes EGOIST şi MURDAR !!!!
Indiferent câte motive ar aduce, câte scuze şi explicaţii .. tot egoiste şi murdare le rămân şi gândurile şi faptele !!!
Şi atunci ce rămâne de făcut ? te murdăreşti şi tu acceptând compromisuri ce nu au nici o legătură cu demnitatea ta, cu dorinţele tale şi cu felul tău de a fi ? Sau te retragi şi -ţi vezi liniştit de ale tale ?
Unde eşti tu Ţepeş Doamne ? ! ?
Din punctul meu de vedere ... eu unul nu pot accept compromisuri ce mi-ar fura dreptul de a dormi liniştit cu capul pe pernă. Nu îmi pot permite îmi irosesc viata şi sufletul alături de persoane şi conjuncturi care nu au nimic în comun cu aspiraţiile mele simple şi fireşti.
Nici nu voi întoarce în carapacea mea, aşa cum am făcut prostia odată. Nu !
Am tai în
în carne
vie, tot ce-i rău şi foloseşte pe o banală marionetă.

Îmi e milă de cei care se mulţumesc cu acest stupid rol de păpuşă de circ.
Am fost bălăcărit şi altă dată pentru am ales pacea în locul războiului, poate voi fi şi acum. Nu-mi mai pasă !
Revenind la ce scriam undeva pe la început.. uf...
Murdară mai e lumea în care trăim !!!!

E.E.C. 
13.02.2016

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!