Cristina Maria - Iluziile...



"Iluziile sunt uneori setea aceea nebună a dorurilor nesupuse vreunei cenzuri sau analize , setea care ne arde buzele , chiar şi sufletul , dar care ne trezeşte la realitate la un moment dat. Le am şi eu pe raft , cu toţii le avem , nu le dispreţuiesc ci mai şterg din când în când praful de pe ele ca să-mi amintesc mai bine ce anume îmi doresc cu adevărat , acum . 
     Uneori simt că m-am născut să reamintesc sufletelor ce este iubirea, cât de posibilă şi prezentă este ea , cât de nemofturoasă şi nepărtinitoare trăieşte. O ţinem departe de noi din teama de a ne preda legilor ei nescrise , din teama că ne vom pierde şi nu vedem că , de fapt , prin ea ne-am putea regăsi .
      Dacă timpul nu există înseamnă că nici distanţa nu există. Ne despart voaluri de întrebări şi de tăceri, ne sperie dorinţele ce ies din când în când la suprafaţă, ne ţin pe loc gândurile născute de indecizie..."


Cristina Maria
14.02.2016

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!