*** Lili Albu - Să arzi în mine ca iubire ***


Să arzi în mine ca iubire


Luna de umbre se dezbracă,
De nori întunecați și grei,
Lăsând lumina ei să treacă
Din ochii tăi în ochii mei...

Stele din funii argintate
Ne împletesc pe cer dorinți,
Arcade peste timp purtate
De trupuri în tăceri fierbinți...

Dantelării mâna sculptează
Prin dulci ispite revărsând
Uimiri când inima mi-e trează
Și ușa ți-o deschide-n gând...

Clipe pierdute-n regăsire
Într-un trecut prezent mereu,
Suntem iubire în iubire,
Cerul ești tu, lună-ți sunt eu...

Iar ziua mă transformă-n soare,
Lumină-n floarea de cais,
Din focul meu luând culoare
Să arzi prin mine și în vis...

Privirea mea să nu te mire,
Tu arzi în mine ca iubire...

Lili Albu

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!