~ Mi-e dor - Eduard Zalle ~

„Poezia este limbajul celor ce nu şi-au pierdut definitiv inima.”
 Eduard Zalle



































































































































































































 Mi-e dor

 



Mi-e dor de locurile-n care nu am umblat,
De cerul pe care nu l-am văzut lăcrimat
Și de tine.

Mi-e dor de ceaiul verde pus la uscat,
De zilele în care eram pe mare plecat
Și de tine.

Mi-e dor de nopțile-n care visam legănat,
De imaginea ta în creierul meu de bărbat
Și de tine.

Mi-e dor de poemul necitit seara-n pat,
De trandafirul proaspăt pus la păstrat
Și de tine.

Mi-e dor de locurile-n care nu am umblat,
De cerul pe care nu l-am văzut întinat
Și de mine,

Așa cum îmi aduc aminte c-am fost,
De lucrurile cărora nu le-am găsit rost
Și de tine!





Eduard Zalle

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!