Tu și eu





Tu — nor, eu — cer albastru,
Eu — fir de praf, tu — astru,
Tu — crater umbrit de lună,
Eu — a soarelui cunună!


Tu — voinic ghiocel în nea,
Eu — petală de micșunea,
Tu — mâțișorii salcei pletoase,
Eu — malurile apei lucioase!


Tu — ceașca, eu — ceaiul de tei,
Eu — dragostea, tu — ‘’Maitreyi’’,
Oaza ascunsă – Sahara,
Tu și eu – ‘’Buhara’’!


Eu — miez, tu — coajă de lămâie,
Tu — livan, eu — bob de tămâie,
Mi-ești ramul de măslin,
Îți sunt cupa cu vin!


Suntem a timpului microsecunde,
A gândurilor poetice unde,
Mi-ești fereastra Capelei Sixtine,
Îți sunt geana pleoapei divine!


Eu — plaja, tu — marea,
Tu — pana, eu — scrisoarea,
Suntem jumătați în căutare –
A bucatelor zahăr și sare.


Suntem stropii mirului de nard,
Două suflete, același hazard,
Mi-ești umplerea clipei goale,
Sunt pulsul inimii tale!


 





Ionita Corina Claudia
8 iulie 2016


 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

" In Bratul tau "

Curmal (Phoenix dactylifera)

NE PASA !!!!!!!